FOCUS ΣΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ, WIDE ΣΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟ ΟΝΕΙΡΟ

Τρίτη 4 Μαΐου 2010

9 σχόλια:

Carolyn Ford είπε...

So beautiful!

eileeninmd είπε...

Gorgeous photo, the sky is just amazing!

Jim είπε...

Beautiful golden shot.
Sydney - City and Suburbs

Ανώνυμος είπε...

μαγικό!!!

Benikos place είπε...

Πολύ δυνατή φωτογραφία, μπραβο Γιώργο !!

Hootin Anni είπε...

Perfect photo...and perfect caption. It is indeed a golden time of day.

We went birding last week...today's post for my blog is all kinds of coastal bird photos. Do take a side trip over to my place if you can find some time to view many waterfowl.

COASTAL BIRDING

Have a super day my friend.

My Life as A MOM είπε...

That's is just gorgeous!

Check mine HERE! :-)

Florindo Silva είπε...

FOTOS LINDAS.

Vilt og vakkert είπε...

Heisann!
Uten å kunne et ord gresk, borstett fra god morgen, god dag og god kveld, klarte jeg å orientere meg på bloggen din og bli følger.
Det er lenge siden jeg var i Hellas, håper bildene dine kan gi meg gode minner!
Ha en fin weekend!

Powered By Blogger

Αναγνώστες